Monday, July 26, 2010

huhu..SEGi exammm!!!!

emmm ari ni miss pejai rase berdebor2 sangat...nape erkk??...jeng3x...teka2 la...huhu..

ade owg masuk minang ke??..xder pulak mimpi kena patuk ular td malam...ahaaaa..

sebenarnya arini, 42owg student saya sedang berjuang di dewan exam...saya harap mereka dapat jawab dengan baik..huhuhu

untuk pengetahuan kowg sume,,,merka panggil saya miSS Diang...ahahaha...kadang2 rase cam da tua pon ade,,, padahal umor mereka sebaya saya jer...

harap sangat mereka dapat result yang cemerlang...saya ada ingatkan pada mereka bahawa A xpenting pon,, yang penting banyak mana ilmu yang mereka dapat dan dapat gunakan dalam kehidupan mereka...

jujur sebanarnya, saya bukan terbaik untuk mereka tetapi saya sentiasa bersedia untuk belajar menjadi yang terbaik kepada semua pelajar saya... =))) pisss

No comments: