Wednesday, November 10, 2010

raSeee yaNg tIDak daPat saYer gambaRkan....Inikah eRtinYer kasiH saYang...=)))

ahaaaaa...

LamE da Tak jenGoK- tenGok belog ni,, riNdu sunGGuh rinduu sangat ketika waKtu sekaRang niE..rinDu-!!!. taH xtaw Nak Cakap camNer, wiNdu nak Menulis dalam BloG ni,, winDu pada Kawan-KawaN , windU mase Nakal2 kat sekoLah DulU, wIndu pada SuaSaNa dulu Yang Pernah aku BOsan,, teringin Keluar satu ketika dulu dalam keadaan bergItu kini Aku windUUU saaT2 BerKenaaN.. entah WinDu yang KadaNG2 datang TanPa akU menGerti PeraSaan Ini....MunGGkin??? ini Yang Lah Yang selAlU aku BaCa dalaM buKu mase Kecik2 DulU, yang Mana PenGaraNg2 dalAm bUku 2 caKAp ' Kita tak Akan haRgai sesUatu perKara ini seHingga laH bendA 2 hiLang darI hidUp Kita'....munggkinKah ini yang aku rasaiiii sekarang......

jujuR aku Akur denGan Takdir IduP ini,, JUjur aku TerTekan KadaNGkala dengan ReaLiti dan SiTuasi KIni..TuGAsannn!!!...BeBanan Kerja!!!!... aku kaDang hiLang KehiDupan sebagai sEorang Remaja....ahaaaaaaa,,,MUnggkinkah aku Layak menDapat gelaRan itu di Kaala dannNN saaT aku Menjadi RujuKan dan BaNtuann RatUsaan Anak muDa SegaR yang Dampakan IlMUuu PenGetahuaan... WajarkaHH aku Rindukan zaMan kebudak-BudaKaN aku LaGi....EntaHH la,, MUnggkin aku kensunyian,,, sunyi dari oRang yang aku Kasihi,, yaaa!!! ini lah jawaPannya...

ini Lah JawaPannYa,,,!!!! aku Rindu MaK, aKu rindu aBah, Rindu UcUk,,, rindu bergaduHan dengan AdiK....AkUU riNdu mereKa...riNdu yang Tidak dapat KuTahan...rinDu yaNg tidak Dapat aku BiaRkan,,, rinDu yang tidAk dapAt ku haLau walau denGan desaKan rimBunan Perkerjaan..

MinGGu ini miNggu ke-12 bagi SemesTer Ogos-DIs 2010, kolej tempaT aku menaKbur baKti...AlHamdulilah,, aku berjaya MenjalAni harI2 gelaP + berat yanG kuRasakan dengan TenaNg...Terima KasiH TUhannn!!..atas Kurniaan INI....
KenaPa ?? dan KenaPa?? aku boleh siaPkan semua Kerja sehiNGGa haMpir selesai,,,kerNa peraSaan ini,, kerna desakan peraSaan ini jawapannyA....aku BerdeBar dan TidAk saBar denGan taRikh 17/ 11/10..MunggkinKah tarikh ini berMakna untukKu.tarikhini aKU akan Pulang ke KampUNGG untuk Berjumpa dengan Segala YanG akU sayNag...aGar aku DapaT berkoNgsi haSill Titik PeluHku deNgan aNak seDaraku...sunGGuh Rindu saat ini,,, eNtahlah...

MunGGkin aku KeseoraNgan di KOta besaRR ini,,, MunGGkin aku keSunyian daLam MenCari seDebu pengalamAn Ini,, muNgkin juga aku Ketandusan DalaM menJadi hamba yanG terbaik di Bumi Allah SWT ini.....munGGkin Juga sebenarNya aku peRlu bersyukur Kerna di Saat KawaN2 sePerjuanGan laIN seDang berTarung menDuduki PeperiksAAn + temUduga,,,aku Telah seTapak ke haDapan Menbina KerjaYa...Mungkin AKU PerLu bersYukur KerNa di seBalik semua yaNg aku rasa Allah SWT lebih menGetahUI seGalanYa....AllaH SWT mengatahui baHawa Akuuu perlUU berjauhan dan MerasaII seMua ini aGar aku Kenal peNgalaman Hidup dunia,, aGar aku dapat menGhulurKan seKeping Dua kERtas berHarGa kepada Kedua IbubapaKU yang teLAh lelaH dan Penat MemBesarkan dan memBela diri ini....

SesUngGuhnya Aku BersyUkur Menjadi INsaN yang seBergini,, waLaupun rupa Tidak seIndah Cinderella, waLaupun TIdak sekaYa puteri Dayana...walaUpun dari kelUarga tidak Berkasta...aKU daPat hidUUp yang amaN, halaL dan SemPurna....
ThanKss God...

No comments: