Wednesday, March 2, 2011

KesIbukaN meMbUatkan aKU........


emmm Tah la,, sebenarnya banyak sangat nak kongsi ngan sumer tapi,, kekanGan masa munGkin membaTaskan akU nak menGgarut-arut dalam tB berkeypaD nie...heeeeeee...

sekaRanG seRius aku raSE stRess berKerja,, sTress meGharunGi hidUp ini,, stRess deNgan keadaaN ini sTresss deNgan seGalaNya yanG berlaKu dalaM hdUp aKu....

BanYak saNgat nak cIter,, taPi memaNdaNGkan seKraNG daH dekaT 5.24 pm...aKu terpaKse BeruNdur dUlu...baLIk.....

KaLaU boleH aku naK kaTe " aKU benCi deNgan hiDUp aKU seKaraNG"......nTah la,, mOga2 ade HikmaH yaNG terseMBunyi...hoho

ni aKU uPlod gmBar gedix aKu ....heeeeeeee...pic TerbaRu aKU yg seNgal Nyer saMe jer...huuuu

1 comment:

Cikgu Hizazul said...

salam...

tak baik cakap cmtu taw... huhuhu... cuba kalau loobly berada kat tempat kwn2 yg lain... yg sampai kini tak dapat kerja... apa perasaan loobly???

loobly kene bersyukur taw dimurahkan rezeki yg begitu baik... takut nt kalau tak bersyukur, Allah tarik balik nikmat rezeki tu... huhuhu...

apepon abg doakan yg terbaik buat loobly.... :-)