Monday, January 10, 2011

bercinta dengan STUDENT

huh...sempaT lagi memulis di Blog ...sebenaRnya ngaH prepair nota Tok student....jap la,, sebaB asik terpikir jer mimpi semalam...hihi...lucu lak...

berkaitan ngan statment diatas,, salah x erk klo bercinta atau jatuh cinta ngan student....ayoooooo....salah ke???,,,,lama dah aku Pikir,,, salaH kot sebab tugas aku kan didik dan bagi ilmu kat mereka bukan membawa mereka ke taman bunga....hahaha

tapi susah la,, dieowg baya2 aku jer,,, ada yang umo lebih tua dari aku....susah nak cover perwatakan dalaman yang masih berusia remaja ni... walaupun aku gune makup, dresup giler2 dieowg still xcaya aku daH tua....aku pon kadang2 bengong gak,, sengal pon xleh control 100%.....


jujur..,, budak ni xncem.,,, tapi gantelmen sungguh......hahahah...(aku waras lagi laaa)...abaikan


tah la,,, mintak2 la xbetol erkkk apa aku mimpi semalam....tapi klo betol camner erkK??......lecturer perempuan bercinta dengan student lelaki...aku kena buang kerja atau aku sendiri berhenti kerja....kakaka.....anggap jer mimpi tu mainan tidor kan....xmungkin aku bercinta dengan student sendiri....oooo xmungkin walau apa pun terjadi......


adohhh...

No comments: