Monday, January 10, 2011

jangan siksa aku...

masalah lagi....ataU dugaan sebenarnnya untuk hambaNya yang lalai seperti aku....

tah la,, kadang2 rase penat dengan idop ini,, bosan jalani kehidupan seharian... sangat xbersemangat..

kenapa??...kenapa??/...ade manusia yang suke ambil kesempatan pada kebaikan owg lain...sanggup bunuh kawan sendiri dari belakang untuk kepuasan diri sendiri...dieowg xder perasaan ke??,,,atau aku yang xlayak dikasihani...

aku tahu aku xsebaik mane,, tak layak meminta -minta dalam hidup ini...tapi tolongla,, aku xpernah kacau sesiapa...kenapa semua suke ambil kesempatan.....


harap dan terus mengharap....nanti aku citer lagi....sangat xbermaya untuk semua ini ketika ini...

1 comment:

Ungu Izz Khan said...

salam...

abg dah bace sume story2 Diang... kesian kat Diang... banyak'n bersabar taw... sume tu dugaan buat Diang... insyaAllah sume akan baik2 je nanti... :-)

kuatkan semangat taw!