Tuesday, January 4, 2011

suNguh beraT dUgaan Ini Ya Allah...

sesuNgguhnya aku dalam masalah...dan masaLah ini ku rasa amat beraT sekali..Ya Allah S.W.T aku tahu aku tidak laYak meminta apa-apa daripadaMu..aku insan kerdil yang selalu lalai kepada perintahMu...Namun, aku buntu,, kalau menangis dapat meredakan gelodak di hati ini,, akan aku keluarkan air mata sederas-derasnya.,,andai tidur yang lama dapat menghilangkan kegelisahan dihati ini akan ku tidur sepuas-puasnya,, sunngguh aku kelihangan arah dalam bebanan dan dugaan hidup ini...andai ada jalan penyelesaian kepada masalah ini,, akan ku cuba menggapainya...akU keliru dan sungguh keliru,, aku tertekan dan sungguh tertekan,, Namun aku tahu ya Allah kaU sentiasa ada dekaT dengan ku ketika aku sedih mahupun suka...dan untuk kali ini aku hanya mampu berdoa dan berusaha...ya Allah kaU permudahkan segala urusan ku..sesungguhnya dugaan ini amat berat untukku...berat dan sangat berat untuk aku harungi.....=(..


eNtah mungkin ini yang aku cari dalam hidup aku selama ni...erTi kebebasan mungkin!!!...dan aku berjaya dapatkan nya..

sejak dua menjak ni,, idup aku cam berterabur....semalam mak caLl..abah cakap soh balik lame xbalik,, abah gak tanya nape slalu call xanGkat..aku maraH mak ke??...macam2 soalan !!..

jujur,,,sebulan xangkat call mak, dekat sebulan lebih xbalik kampung....memamg aku akui aku lakukan semua tu,,,,tapi xbermakna aku xsayang mak ...saYang dan sangat sayang...tahla munggkin aku perlu masa untuk pulihkan semula keadaan ini...

bebanan aku bertambah bila,, 2orang kawan serumah keluar pindah umah len,,, pas2 ade penyewa pengkid sewa kat umah aku...then, macam2 la lagi...masalah kewangan..ntahlaaa,,aku terima da mungkin ini dugaan tok aku...

No comments: