Wednesday, August 19, 2009

ayat cam gampang !!!

emmm..misz pejai dilanda tekanan perasaan...sape2 yg leh bagi pendapat comment la yer..

misz pejai perlu sokongan dan kwn2 misz pejai....


sebenarnya apa yg kowg akan wat bler ader owg mara2 kat kowg padahal kowg xder kene mgena , kait mengait, kaut mengaut ngan dieowg...stupid tol...

ayat dieowg xnak cam gampang lak kan!!!!!!!!

tp misz pejai ikot ckp kwn2 misz pejai:

cucu tok Deris ckp: u xpayah balas , sebab klo u balas u same cam dieowg..

tol ckp ice -cream 2 misz pejai ader maruah, dan xkan wat benda cm 2...

misz pejai xtahu la benda ni betol2 tok misz pejai ke x, misz pejai tahu pon kwn2 misz pejai yg ckp...tah la klo tol tok misz pejai misz pejai minta maaf la, sbb misz pejai xsuke layan bende2 xder faedah cm nie,...klo bukan misz tok misz pejai Alhamdulilah...

geng ati kering apa komen anda biler di tempat misz pejai?????

5 comments:

Be who you are said...

Ice cream kan pandai gosip so i la nak komen dulu. Ni kita gosip ni cuma nak puaskan ati bdk lain dgn persoalan yg timbul bkn nak kutuk pun. Hehe...Tp yg bdk Miss Pejai ckp tu jahat la sbb dia marah Miss Pejai tanpa sbb dan tak de libatkan dia pun. Apa2 pon Miss Pejai ingat kita ni GANG ati kering tau mksdnya satu kumpulan kalau org lain nak tentang laui dulu setiap ahli Gang ati kering. KAlau blh dia tempuh br i kata dia tu CHAMPION. Tp biar org marah je, sbb kita ni bertamadun so jgn balas blk marahan jahat dia kang kita ni org jenis sama je ngan dia. Ingat didikan bapak Miss Pejai la~~~~Or cari nasihat dr Org Mandriq ar utk jampi ke atau ada bc mantera utk bdk jahat supaya baikkan dia. Hahaha

bio-jai said...

hahahah....

terharu jiwa dan raga misz pejai,, ngan geng ati kering nie...

xsalah rasenya tubuhkan group ni..

hua3..

t ar i soh bapak i jampi bdk 2 gune mahtera mandriq bior rambut budak 2 kerinting lebat cam owg mandriq...ka3

kueyteowkungfu said...

pe la ice cream ni...
ajaran sesat woo...

mle cm bek je...suh biakn.jgn dilayan...
alih2 die suh ko g mntk tlg kt bpk n mmbe2 mandriq die.isyh3...
2 da sme la prangai ngn dak y sound ko.huhuhu.
xle ikut...xle ikut...

btw spe y wt ayt cm gampang tuh?
isyh~~ xpuas ati mk!huhuhuhu.

wt bodo suda...
mmg ati pns...klu pns g mkn ice cream k.(^,~) huhuhuhuhu.

bio-jai said...

hahah...

identiti dirahsiakan...

xper bulan pose ni aku maafkan da..

tol2, ice-cream aku nk mkn ko nie..wjaja

:: hayati :: said...

geng ati basah nk komen bole??...haha

sian dia...xpe saba2...kebenaran akn tertegak! cewoh...heeeeeeee