Wednesday, August 12, 2009

mISz_PeJai bileR giLeR..

warghhhhhhhhhhhhhhhhh.....wa gler puyer olang lor...wkakak..

maSya-Allah rase cam dah nak pengsan nie, da seminggu xcukup tdor..

ntah xtahu wat aper???...kejer xciap gak..belambak2+bebaloi-baloi kejar yang kene dibuat..

u3 kene anto sok, aku punye la semangat cari artikle kesihatan dah ciap2 karang ayat lak 2.. pas2 kan...jeng3...artikle 2 xder name penulis lak, sengal la same yg penerbit surat kabo 2...name pengarang pon xnk letak, da nyusahkan aku..kene cari artikle lagi...siot je...penat3..

balik psyco stay tsl, biase la kerja tesis...tension boleh tahan gak la, cam nak pecah kepala aku pk, tp ttp xdpt jalan kuar...dimana ayahnda nie..aku sangat perlukan dier, die xberi sangatla kasih sayang kat aku ngan kembar2 aku..ayahnda kami perlukan perhatian ayahnda...hua3

ntah la sok da nk anto esgmnt u3, ni pon lum ciap, sok kompem2 aku kene bentang kat metod punye...waduh...benci la, kat mane rase ini, dimana...nape aku xder rase yg cam dr fadzeli cakap 2...why????...padahal bende nie xder lah susah maner. di mana lompangnye, adekah ia wujud dalam diri aku...arghhh stupid la...da jangan pk, bior la ntam je sok..

ari nie xder topik best lor nk post..wkakak..biase la ice-cream sakir pale..emm xper la lg pon xsempat la..nk wat metod ngan stdy spain lagi...

emmm gud luck eh kwn2 kat sume misz-pejai....muaaaach

1 comment:

Be who you are said...

ya le....I pun sama gak nak buat U3 ni....ZIsh mati lo i tak bc spanish lg...Kita mati sama2 je lo esok!